Update- Basiderm + primer

Idag så sminkade jag mig för att också testa min primer och fick på test!
 
Började med att tvätta ansiktet med Basiderm Foam Wash och smörjde efter med Daily Mosturizer. Lät dag krämen sätta sig lite innan jag applicerade Smashbox Photo Ready Foundation Primer (som känns som silikon)!
Va väldigt osäker på primern först just för den hade sån silikon känsla, och det kändes som att den aldrig sögs in i ansiktet utan bara stannade där och på fingrarna, men ack så fel jag hade!
Känslan va ju ingenting mot resultatet..
 
Idag har jag gått på kupolen med dunjacka, och det resulterade ju till att jag svettades som en gris! 
Men syns ett täcken på olja i ansiktet? NEJ!!  Heeeeelt otroligt....
Har haft sminket på mig i ca 6 timmar och är inte oljig? Endast liiite blank..
 
Här är resultatet efter 6 timmar med smink i ansiktet! 
Enda som har hänt är att den smält lite runt näsvingarna med det är inget märkbart efter 6 timmar, då är det ok!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR