03:02

Hejsan! 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Men ville göra ett blogg inlägg!
 
Idag har jsg smidigt lite planer om framtidens marsvins farm!
Just nu så har jag ju två stycken honor, mor & dotter. Som jag köpt från ett omplacerings hem!
Hur goa som helst, älskar mina bäbiisar! 
Men som sagt så till jag ju öka lite grann till sommaren då det är mycket mycket billigare att ha gnagare då dom bara kan äta gräs och vara utomhus och göra sina behov! 
Har tänkt köpa mig en till hona som sommaren, en dräktig (gravid) satsar jag på annars så vill jag para henne! 
Mina tidigare år har jag och mamma haft kanske sammanlagt i alla 10 år 700 marsvin? Ett ord: Uppfödare! Då kanske ni förstår den stora siffran. 
Mina drömmar säger lite:
Super fina abessinier (virvelmarsvin) 
Några stycken selfar i färgerna Crem, Buff och någon silver auogti
Lite peruan bebisar sitter ju inte fel, så länge som inte blir fullvuxna och får extremt mycket päls!
Självklart lite petar också!
 
Här försöker vi utställnings träna lite, och få bra bilder! Sallt gjorde ett galant jobb, men inte jag med kameran..
Ursäka suddig bild på Sally..
Alice är inte så duktig på att 'sitta' fint än ;)
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR