2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  
Inget speciellt vad jag vet.

Hur har ditt 2013 varit? 
Helt ok.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Absolut

Blev du kär i år?  
Har varit kär sen 2012 så ja det kan man säga

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  
14e Februari och 10e Augusti 

Vad är din största framgång 2013? 
Att jag stått upp för mig själv och tagit mig igenom mina motgångar.

Bästa köpet? 
Oj.. Marsvinen och allt smink HAHA!

Vad spenderade du mest pengar på? 
Snickers glass och godis! 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Ja, Rickard såklart och mina vänner!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 

Haha inte en blekaste..

Vem/vilka har du umgåts med mest?
Rickard och Inez

Bästa minnerna från 2013?
 
Alla stunder med Rickard & massa mer antar jag

Har du haft ett förhållande under 2013? 
Yes

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
Stadigt och långvarande förhållande

Vad önskar du att du gjort mer? 
Massor

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Mycket

Favoritprogram på tv? 
Face off

Största musikaliska upptäckten? 
Haha wtf?

Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade mig och min och Rickards 1års dag men vänner och familj

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Absolut

Vad fick dig att må bra? 
Rickard, Inez, min klass och självklart charlie :*

Vem saknade du?  
Min förredetta bästavän och en hel familj

De bästa nya människorna du träffade? 
Klassen 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Be strong and look forward. 



Sanna

Vem var din förra bästa vänn soml du sakna? Och vem är inez? Kram

Svar: Mimmi heter hon. Inez är min nuvarande bästa vän! Vem du nu är?
Johanna Walfridsson




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR