Träning!

Om ni följer mig på instagram så kanske ni vet att jag börjat träna?
Och jag säger bara en sak: JAG ÄLSKAR DET!
 
Jag har så mycket motivation och styka till att ta tag i detta och hålla det kvar som intresse!
Och självklart kommer det vara motgångar och framgångar såklart!
 
Jag tränar på ACTIC uppe på lugnet och tycker om det jätte mycket, dock är det kanske lite utrymme för andra saker än och bara träna maskiner.. Men det gör ingenting!
 
Rökfri? JA! i 28 dagar har jag varit rökfri och känner ett sug ibland men försvinner illakvikt när jag känner röklukten och irritationen i halsen.. Mina flimmerhår som sitter i halsen börjar komma tillbaka ( flimmerhåret försvinner när man börjar röka och det finns inget som tar emot skräp och damm som kommer ner i halsen) och såfort jag kommer i kontakt med rök blir jag skrovlig i halsen.
 
Jag har inte riktigt satt ett mål på mig själv, men det kommer! 
Jag har tyvärr ingen viktnedgång att kämpa emot utan jag måste bygga muskler för att GÅ UPP istället.. Vilket kommer bli kämpigt! 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR