JODÅ JAG LEVER!!!

Nämen hej på er efter snart 1 års uppehåll!
Hur mår ni alla hahaha... Är ledsen för att ni har fått väntat så länge på ett inlägg igen och lite uppdatering. 
Men nu så är jag tillbaka, ÄNTLIGEN säg?
 
Okej så vad händer i mitt liv just nu då?! 
Jo jag går i skolan, fast just nu praktiserar på Make Up Store kupolen två veckor framåt - en vecka avklarad. 
Lever i min lilla mini lägenhet och stor trivs! Äntligen skaffa internet så nu blir det ''dagligen'' inlägg.. hhaha ni vet ju hur jag är ;-)
Har min boyfriend Victor som bor här med mig och hänger med mina tanter om dagarna! 
 
Ja nå mer tänker jag inte säga för det här ska inte bli en mitt liv blogg! Punkt. ;-)
 
Men ja, någongång i början på detta år gjorde jag en bal makeup på en jätte vacker tjej. Lite smakprov då!
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR