dagens rubrik?

Jaha, vad ska jag skriva om idag då? Träningen kanske!
 
Nu har jag tränat i ca 7 veckor, det vill säga snart 2 månader titt som tätt. Jag har verkligen försökt att hålla i träningen, men ibland slinter den! 
Speciellt på helger då jag knappt kan ta mig upp till gymmet pgs bussförbindelserna i Falun SUGER! 
Så då får jag helt enkelt prioritera min vardag efter skolan för att hitta med och träna..
Men nu har vi ju sportlov så då ska jag träna järnet ;-)
 
 
Sötsuget då Johanna?! 
Åh gud, min absolut svaga punkt i min kost... Jag är faktiskt inte lika sugen, förutom när man har NOLL pengar såklart! Men jag tycker livet känns så mycket ''fräschare'' med frukter än massa choklad och chips! 
 
Men min kost för övrigt är faktiskt bra, jag äter MYCKET mat. Men det är ju också dom svaga punkterna som Pizza och Max! MEN jag tänker att jag behöver också mycket fett på kroppen för att musklerna ska ha något att greppa tag i.. Sååååå några undantag får man göra ibland ;-) 
 
 
 
Usch min lilla taniga kropp.. Inte mycket att visa upp! 
Men är glad för att vara liten än stor! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR